ENGLISH

چای سبز ایرانیان

  • چای سبز ، اکسیر سلامتی جمعه 31 فروردين 1403

آمار وب سایت

افراد حاضر: 1
بازدید امروز: 58
بازدیدهای دیروز: 87
مجموع بازدیدها: 817951

راه تقریباً معمول: دم کنید و سرد بنوشید


  
راه تقریباً معمول: دم کنید و سرد بنوشید



    وقتی که هوای بیرون گرم است فقط چای سبز شما را آرام می کند.به نظر ساده می آید. و این بسیار کمک کننده است. می خواهید مطمئن شوید که مزه دلخواهتان را از دست نخواهید داد.
چای خود را دم کنید و در دمای اتاق سرد کنید. آنرا به پارچ آبمیوه خوری خود انتقال دهید. بعد داخل یخچال نگهداری کنید ( بهتر است این اقدامات را چند ساعت قبل از  زمان مصرف چای انجام دهید.) اگر واقعاً  خواهان چای سرد هستید به راحتی ظرف را به فریزر انتقال دهید. یکی از نکات موثر این است که  چای را کمی غلیظ تر دم کنیدو اگر چند تکه یخ به آن اضافه کنید مزه خوب آنرا از دست نخواهید داد.
اگر دوست دارید مزه ای به چای خود بیافزایید این کار را در هنگام دم کردن چای انجام دهید. عصاره و مزه در این زمان بهتر به خورد چای رفته و طعم آنرا دلنشین تر می کند.
زمانیکه دارید چای سبز سرد درست می کنید. ( هنگام تهیه چای سبز سرد) یک چهارم  حجم آب جوش را مصرف کنید و چای را برای مدت 3 دقیقه دم کنید ، بعد مزه ی دلخواهتان را افزوده و باقی آب جوش را به چای اضافه کنید. سپس بگذارید برای 10 دقیقه بماند و هر چند دقیقه یکبار مخلوط را بهم بزنید. مخلوط را درون پارچ بریزید، سرد که شد از نوشیدن آن لذت ببرید.


نظرسنجی

نظر شما در رابطه با کیفیت کاری این مجموعه چیست ؟