ENGLISH

چای سبز ایرانیان

  • چای سبز ، اکسیر سلامتی جمعه 7 ارديبهشت 1403

آمار وب سایت

افراد حاضر: 1
بازدید امروز: 4
بازدیدهای دیروز: 76
مجموع بازدیدها: 818352

راه معمول : دم کنید و داغ بنوشید

 
راه معمول : دم کنید و داغ بنوشید


    رایج ترین شیوه معمول برای ساخت چای سبز، دم کردن چای سبز کیسه ای می باشد. اگر ترجیح می دهید چای خود را دم کنید . آب باید حدود 78_61 درجه سلسیوس گرما داشته باشد. زمان لازم برای آماده شدن چای سبز  بین 30 ثانیه تا 3 دقیقه می باشد و آن بستگی به کیفیت نوع چایی دارد که شما خریداری کرده اید.

قوری که برای تهیه چای سبز استفاده می کنید باید از قبل  گرم شده باشد. تا از سرد شدن سریع مایع جلوگیری کند. میزان پیشنهادی ما برای تهیه چای 1 قاشق چایخوری برای هر فنجان می باشد. این به راحتی می تواند با گرمای آب  و مدت زمان لازم برای آماده شدن چای  تنظیم گردد. برای چای پر رنگ تر، مدت زمان بیشتر و برای چای کم رنگ تر مدت زمان کمتری را منتظر بمانید.

 اگر تمایل دارید از شیر مخصوص ( خامه ایتالیایی ) استفاده کنید، چای سبز خود را که مخلوطی از چای با شیر است تغییر دهید. چای را تا می توانید غلیظ و پر رنگ درست کنید و شیر گرم شده را با آن مخلوط کنید. دمای شیر را  پایین تر از نقطه جوش نگه دارید تا از سوختن و ته گرفتن آن جلوگیری شود. شیر گرم را در ظرف چای سرازیر کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

چای مطلوب و مناسب با ذائقه ی شما، شکر، عسل و هر چیز شیرین دیگری را می توان به چای افزود.بعضی ها مزه ی میوه ها را می پسندند. یک گزینه بسیار رایج بادام است. دارچین یکی از  بهترین افزودنی ها به نو شیدنی چای است.

شاد باشیدو بهترین را جستجو کنید " شاید یک فنجان چای سبز "

 


نظرسنجی

نظر شما در رابطه با کیفیت کاری این مجموعه چیست ؟